FAQ

Bestellen

  • Ik heb geen mail ontvangen ter bevestiging van mijn bestelling.

    Kijk zeker na of de email niet in je spam folder / ongewenste e-mails terecht is gekomen en of je jouw gegevens zeker correct heb ingevuld tijdens je bestelling. Voornamelijk Outlook, Hotmail en andere Microsoft gerelateerde e-mails kunnen hiermee problemen ondervinden.Om ervoor te zorgen dat je in de toekomst steeds mails ontvangt van Bazaar Brulé, voeg info@bazaarbrule.be toe aan je contacten in je mail service. Contacteer ons moest je nog steeds problemen ondervinden.

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na ik heb afgerekend?

    Je bestelling wijzigen is mogelijk zolang je bestelling nog niet klaargemaakt is voor verzending. Je kan steeds informeren om je bestelling te wijzigen door ons te contacteren.

  • Kan ik een product bestellen dat tijdelijk uitverkocht is?

    Dat is momenteel niet mogelijk. We ontwerpen & maken onze Brulékes volledig zelf waardoor we enkel kunnen werken met in-stock bestellingen.

  • Ik heb een klacht over mijn bestelling.

    Dat is jammer om te horen. Neem contact met ons op en we gaan er alles aan doen om de meest geschikte oplossing voor je te zoeken.

Betaling

  • Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

    Bij het afrekenen van je winkelwagen kan je jouw kortingscode ingeven en toepassen. De korting zal dan toegepast worden op je order bedrag.

  • Er ging iets mis tijdens de betaling.

    Zolang je in het betalingsproces niet terug op bazaarbrule.be terecht komt, was je betaling niet succesvol. Je kan nogmaals proberen een bestelling te plaatsen. Indien het probleem zich blijft stellen, neem dan contact met ons op en we zoeken samen een oplossing.

Verzending & retour

  • Welke verzendopties kan ik selecteren?

    Je kan momenteel kiezen tussen deze verzendopties:
    Aan huis geleverd
    - In een bpost servicepunt 
    - Lokaal ophalen bij ons in Berchem

  • Ik heb gekozen om mijn bestelling lokaal op te halen, wat nu?

    Wij gaan aan de slag om je bestelling klaar te maken met veel zorg en liefde. Nadat je bestelling hebt geplaatst, gaan we samen op zoek naar een geschikt moment waarop je jouw pakketje kan komen ophalen bij ons in Berchem (De Merodelei 39 bus 3, 2600 Berchem). Om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen, vragen we aan jou om op de bevestigingsmail van je bestelling te antwoorden met daarin 3 momenten (datum en uur) waarop het jou het beste schikt om je Brulékes te komen halen. Daarna kijken welk moment voor ons beiden het beste past. 

  • Welke koerierdienst zal mijn levering bezorgen?

    We werken momenteel binnen België samen met Bpost

  • Hoe lang duurt het om mijn bestelling te ontvangen?

    Rekening houdend met onze verwerkingstijd en deze van bpost, rekenen we een 5-7 werkdagen om je bestelling tot bij jou te krijgen. Meer info kan je terugvinden onder verzending & retour.

  • Jullie verzenden niet naar mijn land. Wat nu?

    Momenteel focussen we ons alleen op België. Indien je graag onze producten buiten België wil ontvangen, geef ons dan een seintje. Zo kunnen we bekijken of we in de toekomst onze regio uitbreiden. 

  • Ik wil mijn bestelling retourneren. Hoe doe ik dit?

    Indien je een product online hebt gekocht via bazaarbrule.be heb je het recht om binnen de 14 dagen een retour te melden. Doe dit door een mail te sturen naar info@bazaarbrule.be met je ordernummer en een beschrijving van de producten die je wil retourneren. Wij gaan daarna zo snel mogelijk aan de slag om je de details te bezorgen om je retour tot bij ons te krijgen. Weet wel dat de retourkosten voor jouw rekening zijn. Meer info kan je terugvinden onder verzending & retour.

  • Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?

    Dat is heel jammer om te horen. We verwachten dat je op de dag dat je de bestelling hebt ontvangen een mail stuurt naar info@bazaarbrule.be met duidelijke foto's van je beschadigde product en de verpakking. We nemen als referentie de datum waarop de bestelling volgens bpost afgeleverd is. Zo kunnen we we zo snel mogelijk aan de slag om een oplossing voor je te zoeken en een nieuw product aan je te bezorgen.

  • Ik heb geen informatie gevonden om mijn bestelling op te volgen.

    Kijk zeker na of de email niet in je spam folder / ongewenste e-mails terecht is gekomen en of je jouw gegevens zeker correct heb ingevuld tijdens je bestelling. Voornamelijk Outlook, Hotmail en andere Microsoft gerelateerde e-mails kunnen hiermee problemen ondervinden.Om ervoor te zorgen dat je in de toekomst steeds mails ontvangt van Bazaar Brulé, voeg info@bazaarbrule.be toe aan je contacten in je mail service. Contacteer ons moest je nog steeds problemen ondervinden.